
Εξασφαλίστε ολοκληρωμένη κάλυψη για το αυτοκίνητό σας

Είναι σημαντικό να αισθάνεστε ασφαλείς και να νοιώθετε σιγουριά για την επιλογή της ασφαλιστικής σας εταιρίας.

Επιλέγετε εσείς τις καλύψεις που επιθυμείτε, σύμφωνα με τις πραγματικές σας ανάγκες.

Καταβάλλετε τα απολύτως αναγκαία ασφάλιστρα και γνωρίζετε πως ό,τι κι αν συμβεί, θα αποζημιωθείτε.


Από το 1977, δημιουργούμε προγράμματα προσανατολισμένα σε εσάς, τους πελάτες μας

Περισσότεροι από 648.000 Ασφαλισμένοι, μας περιβάλλουν με την εμπιστοσύνη τους.

Η σχέση που δημιουργούμε μαζί σας, βασίζεται στην ταχύτητα, στην προθυμία, στην ευγένεια και στο χαμόγελο.
Όποια κι αν είναι η ανάγκη σας, είμαστε δίπλα σας για να σας προτείνουμε υπεύθυνα το πρόγραμμα ασφάλειας αυτοκινήτου που ταιριάζει στον προϋπολογισμό σας.
Αν συμβεί ατύχημα
ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ
- Λάβετε τα απαραίτητα µέτρα κυκλοφοριακής ασφάλειας και ειδοποιήστε την Αστυνοµία.
- Εφόσον υπάρχουν τραυµατισµοί ή θάνατος, καλέστε και τις πρώτες Βοήθειες.
- Προσπαθήστε να µην επέλθει µεταβολή στον τόπο του ατυχήµατος για διευκόλυνση του έργου της Αστυνοµίας.
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ
- Καλέστε τη Φροντίδα Ατυχήµατος στο 2119909000, όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Εξειδικευμένο προσωπικό θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες οδηγίες και θα µεταβεί στον τόπο του ατυχήµατος, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στην Ευρώπη.
- Σε περίπτωση που το τροχαίο έχει συµβεί εντός Ελλάδας και το όχηµά σας έχει ακινητοποιηθεί, η φροντίδα ατυχήµατος θα αναλάβει την οργάνωση και τα έξοδα ρυµούλκησης του οχήµατος σε συνεργείο που επιθυµείτε, µέσα στα όρια του νοµού που συνέβη το ατύχηµα (ακόµα και αν δεν έχετε οδική βοήθεια στο ασφαλιστήριο συµβόλαιό σας).
- Συµπληρώστε τη Φιλική Δήλωση Ατυχήµατος, προκειμένου να µη χρειαστεί να περιµένετε 10 ηµέρες για την απάντηση από την άλλη ασφαλιστική εταιρία.
ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Σε περίπτωση που δεν καλέσετε τη Φροντίδα Ατυχήµατος, ώστε να συµπληρώσετε τη δήλωση ατυχήµατος για να λάβει από εσάς όλα τα απαραίτητα έγγραφα, θα πρέπει να υποβάλλετε δήλωση στην Εταιρία, µέσα σε 8 ηµέρες από την ηµέρα του ατυχήµατος. Στη δήλωση αυτή, θα πρέπει να αναφέρετε µε κάθε λεπτοµέρεια όλα τα στοιχεία και τις πληροφορίες που αφορούν στο συγκεκριµένο γεγονός. Έχετε τη δυνατότητα να υποβάλλετε τη δήλωση:
- Αυτοπροσώπως
- Μέσω του Ασφαλιστικού σας συμβούλου.
- Με fax στο 210-6800989 ή µε e-mail στο: claimscar@europisti.gr, ή με συστηµένη επιστολή στη διεύθυνση Λ. Κηφισίας 274, 15232, Χαλάνδρι, με βεβαιωμένο το γνήσιο της υπογραφής σας. Ζητήστε υπόδειγµα της δήλωσης από τον Ασφαλιστικό σας Σύµβουλο.
- Καλώντας το call center ζηµιών της Εταιρίας στο 210 8119700 για να κλείσετε ραντεβού µε πραγµατογνώµονα.
Για κάθε πληροφορία ή απορία σας, µπορείτε πάντα να επικοινωνείτε µαζί µας στο helpcustomer@europisti.gr
Αν χρειαστείτε αποκατάσταση ζημιών του οχήματός σας
Η Ευρωπαϊκή Πίστη σας παρέχει τη δυνατότητα άμεσης αποκατάστασης των ζημιών του οχήματός σας σε συνεργαζόμενα συνεργεία, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος για ζημιές για τις οποίες δεν ευθύνεστε. Επιπρόσθετα, σας καλύπτει και για ζημιές που αφορούν στις συμπληρωματικές καλύψεις του συμβολαίου σας (Πυρός, Μικτή, Μερικής Κλοπής κ.λ.π.). Πλεονεκτήματα επιλογής συνεργαζόμενου συνεργείου:
- Απευθείας πληρωμή της ζημιάς από την Ευρωπαϊκή Πίστη.
- Αντικατάσταση των ζημιωθέντων ανταλλακτικών με καινούρια, για οχήματα έως 6 ετών.
- Αυτοκίνητο εξυπηρέτησης αν η επισκευή του οχήματός σας υπερβαίνει τις 2 ημέρες.
- Κάλυψη θραύσης κρυστάλλων (χωρίς απαλλαγή).
- Έλεγχος 20 σημείων, πριν παραδοθεί το επισκευασμένο όχημα.
- Εγγύηση επισκευής και ειδικές εκπτώσεις για κάθε service ή επισκευή, αν δεν καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας.
Χρήσιμα Τηλέφωνα & email
Γενικές πληροφορίες
2108119700, (Δευτ. - Παρ. 08:30 - 16:30)
Τμήμα Αποζημιώσεων – Πραγματογνώμονες
(Δευτ. - Παρ. 08:30 - 16:30)
2108119700, claimscar@europisti.gr
Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών
(Δευτ. - Παρ. 09:00 - 18:00)
2108119670, helpcustomer@europisti.gr
Φροντίδα Ατυχήματος
2119909000
Οδική - Ταξιδιωτική Βοήθεια
2119909000
Carglass
2130110079
Έγγραφα Πληροφοριών Προϊόντος (IPID)
Δείτε εδώ τα Έγγραφα Πληροφοριών Προϊόντος (IPID), τα οποία περιέχουν την περίληψη του ασφαλιστικού προϊόντος που σας ενδιαφέρει. Στόχος ενός Εγγράφου Βασικών πληροφοριών, είναι να σας παρέχει όλες τις αναγκαίες πληροφορίες που θα σας βοηθήσουν να συγκρίνετε αντίστοιχα προϊόντα προκειμένου να καταλήξετε στην πιο κατάλληλη για εσάς απόφαση.
Συνεργαζόμενα Συνεργεία
