header__side
Το μοντέλο εξυπηρέτησής μας 
Ο Ασφαλιστικός μας Διαμεσολαβητής είναι πάντα δίπλα σας, για να σας βοηθά και για να σας καθοδηγεί, προκειμένου να σας εξασφαλίσει αυτό που επιθυμείτε, ιδιαίτερα τη δύσκολη στιγμή που θα τον χρειαστείτε.

Μάθετε περισσότερα
Το μοντέλο εξυπηρέτησής μας 
Ο Ασφαλιστικός μας Διαμεσολαβητής είναι πάντα δίπλα σας, για να σας βοηθά και για να σας καθοδηγεί, προκειμένου να σας εξασφαλίσει αυτό που επιθυμείτε, ιδιαίτερα τη δύσκολη στιγμή που θα τον χρειαστείτε.

Μάθετε περισσότερα

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ελάτε σήμερα σε επαφή μαζί μας

Εξυπηρέτηση Πελατών

Είμαστε στη διάθεσή σας Δευτέρα έως Πέμπτη 09:00 - 18:00 και Παρασκευή 09:00 - 17:00.



 

Οδική - Ταξιδιωτική Βοήθεια 

Καλέστε μας σε περίπτωση ατυχήματος ή Οδικής Βοήθειας.

Πραγματογνώμονες & Ζημιές

Σε περίπτωση ατυχήματος, κλείστε ραντεβού με έναν πραγματογνώμονα.

  • 1
  • 2
  • 3
Το αίτημά σας παρελήφθη επιτυχώς!

Ένας αρμόδιος του τμήματος εξυπηρέτησης θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 48 ωρών. Σας ευχαριστούμε.

Η Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α. έχει ως κύριο μέλημά της να είναι κοντά στους πελάτες της. Αν επιθυμείτε να υποβάλετε κάποιο παράπονο ή επισήμανση σχετικά με την Εταιρία και τις παρεχόμενες υπηρεσίες της, παρακαλούμε συμπληρώστε την ακόλουθη Φόρμα. Διευκρινίζεται ότι στην έννοια των παραπόνων/αιτιάσεων δεν περιλαμβάνονται οι αναγγελίες απαιτήσεων, οι αιτήσεις αποζημίωσης ούτε απλά αιτήματα που σχετίζονται με την εκτέλεση του συμβολαίου σας και την παροχή πληροφοριών ή διευκρινίσεων. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε τα παράπονά σας με επιστολή μέσω ταχυδρομείου, fax ή e-mail. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση καλέστε απευθείας στο Γραφείο Παραπόνων Πελατών.

Γραφείο Παραπόνων Πελατών
Λεωφ. Κηφισίας 274, 152 32, Χαλάνδρι
Τηλ: +30 210 8119794, Fax: +30 210 8119795
e-mail: complaints@europisti.gr

 
  • 1
  • 2
  • 3
Ένας αρμόδιος του τμήματος εξυπηρέτησης θα επικοινωνήσει μαζί σας εντός 48 ωρών. Στην Ευρωπαϊκή Πίστη λειτουργούμε πάντα με γνώμονα την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Σας ευχαριστούμε που μας βοηθάτε να γινόμαστε καλύτεροι.

Το αίτημά σας παρελήφθη επιτυχώς!

Συχνές Ερωτήσεις

Κεντρική Διεύθυνση Επικοινωνίας

Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α.
Λεωφ. Κηφισίας 274, 
Τ.Κ. 15232, 
Χαλάνδρι, Αθήνα

Δίκτυο Καταστημάτων

Μπορείτε να αναζητήσετε τα καταστήματά μας σε όλη την Ελλάδα εδώ.

Πως μπορείτε να βρείτε τον κωδικό πληρωμής του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας;

Μπορείτε να βρείτε τον κωδικό πληρωμής του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας και να πραγματοποιήσετε άμεσα την εξόφληση των ασφαλίστρων σας πατώντας εδώ.

Τι να κάνετε σε περίπτωση απώλειας του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας;

Μπορείτε να παραλάβετε το συμβόλαιό σας ή οποιοδήποτε άλλο έγγραφο χρειάζεστε, μέσα από την υπηρεσία απομακρυσμένης αποστολής και παραλαβής εγγράφων. Παραλάβετε τα έγγραφα που αφορούν το συμβόλαιό σας εύκολα και γρήγορα εδώ.

Πως μπορείτε να ενεργοποιήσετε την υπηρεσία της ηλεκτρονικής αποστολής του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας;

Μπορείτε να ενεργοποιήσετε την ηλεκτρονική αποστολή των εγγράφων του συμβολαίου σας γρήγορα και απλά, πατώντας εδώ

 

Με ποιους τρόπους μπορείτε να εξοφλήσετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας;

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, η Ευρωπαϊκή Πίστη εφαρμόζει σύγχρονους τρόπους εξόφλησης των ασφαλίστρων σας όπως: 

1. Στην τράπεζα με την οποία συνεργάζεστε με τη χρήση του Κωδικού Πληρωμής Τράπεζας: 

  • Μέσω internet banking 
  • Μέσω phone banking 
  • Μέσω αυτόματων μηχανημάτων συναλλαγών (APS) 
  • Με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού στα ταμεία του δικτύου καταστημάτων
  • Με τη χρήση μετρητών στα ταμεία του δικτύου καταστημάτων

Οι παραπάνω τρόποι πληρωμής ισχύουν εφόσον παρέχονται από την τράπεζα που συνεργάζεστε και η επιλογή της πληρωμής προς την Ευρωπαϊκή Πίστη είναι διαθέσιμη. Η τυχόν επιβάρυνσή σας εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική του εκάστοτε τραπεζικού οργανισμού. 

2. Μέσω των πιστωτικών μας καρτών “LIFECARD VISA” και “ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΓΟΝΕΑΣ - LIFECARD CREDIT” σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς, με τις οποίες μπορείτε να εξοφλείτε το συμβόλαιό σας έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις και παράλληλα να κερδίζετε έκπτωση στα ασφάλιστρά σας. Ενημερωθείτε για τα πλεονεκτήματα των καρτών από τον Ασφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή ή καλώντας το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2108119670. 

3. Μέσω του Onlinepay.

  • Με τη χρήση χρεωστικής, πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας Visa, MasterCard, Diners και American Express. Ειδικότερα, με τη χρήση πιστωτικής κάρτας μπορείτε να εξοφλήσετε το συμβόλαιό σας έως και σε 12 άτοκες μηνιαίες δόσεις.
  • Με χρέωση του τραπεζικού σας λογαριασμού στις τράπεζες Alpha Bank, Πειραιώς, Eurobank και Εθνική μέσω της υπηρεσίας IRIS. 

4. Με πάγια εντολή για πιστωτικές κάρτες Visa και MasterCard: Ενεργοποιώντας την πάγια εντολή έχετε τη δυνατότητα επιλογής έκπτωσης στα ασφάλιστρά σας ή εξόφλησης του συμβολαίου σας σε άτοκες δόσεις. Για ενεργοποίηση της πάγιας εντολής μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την υπηρεσία Onlinepay

5. Με πάγια εντολή χρέωσης τραπεζικού λογαριασμού. 

6.Στα ΕΛΤΑ χρησιμοποιώντας το ειδικό έντυπο της Ταχυπληρωμής που βρίσκεται στο κάτω μέρος της ειδοποίησης. Η επιβάρυνσή σας εξαρτάται από την τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ.

 

Σημειώσεις: 

  • Η επιβάρυνσή σας αν επιλέξετε τους τρόπους εξόφλησης 2, 3 & 4 είναι μηδενική.
  • Στις περιπτώσεις 2 και 5 η ανάθεση πάγιας εντολής πραγματοποιείται στον κωδικό πελάτη και ισχύει για το σύνολο των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που συνδέονται στο συγκεκριμένο κωδικό και έχουν πάγια εντολή. Συνεπώς, η εκ νέου ανάθεση σε κάρτα πληρωμών ή τραπεζικό λογαριασμό αντικαθιστά οποιαδήποτε προηγούμενη ανάθεση, για το σύνολο των ασφαλιστηρίων συμβολαίων που συνδέονται με το συγκεκριμένο κωδικό πελάτη.
  • Για περισσότερες πληροφορίες απευθυνθείτε στον Aσφαλιστικό σας Διαμεσολαβητή ή στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο helpcustomer@europisti.gr, στο τηλέφωνο 210 8119 670 ή στο fax 210 8119 789.
 
 

Πως θα παραλάβετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας όταν προχωρήσετε σε εξόφλησή του;

Εφόσον πραγματοποιήσετε εξόφληση μέσω της υπηρεσίας πληρωμών Onlinepay, μπορείτε να παραλάβετε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της πληρωμής σας. Εναλλακτικά, η αποστολή του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας πραγματοποιείται, είτε άμεσα στην ηλεκτρονική σας διεύθυνση εφόσον έχετε ενεργοποιήσει την υπηρεσία της ηλεκτρονικής αποστολής εγγράφων, είτε την επόμενη εργάσιμη ημέρα από την εξόφληση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας, στη διεύθυνση αλληλογραφίας που έχετε δηλώσει. 

Εάν επιθυμείτε να παραλάβετε τα έγγραφά σας άμεσα και ηλεκτρονικά, πατήστε εδώ.

Πως μπορείτε να δείτε αν έχει εξοφληθεί το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας;

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πληρωμής σας, μπορείτε να βρείτε το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας ή την πιο πρόσφατη εξοφλητική απόδειξη του ασφαλιστηρίου συμβολαίου σας πατώντας εδώ. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας καλέσετε στο 2108119670 προκειμένου να σας ενημερώσουμε. 

 

Τι να κάνετε σε περίπτωση ατυχήματος ή ακινητοποίησης του οχήματός σας;

  • Λάβετε αμέσως τα απαραίτητα μέτρα κυκλοφοριακής ασφάλειας.
  • Ειδοποιήστε το πλησιέστερο Αστυνομικό Τμήμα. Αν συντρέχει λόγος, καλέστε τις πρώτες Βοήθειες στο 166.
  • Καλέστε την Οδική και Ταξιδιωτική Βοήθεια στο 211 1075709 ή στο 1137 (από σταθερό ή κινητό), όλο το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, αναφέροντας πληροφορίες για το ατύχημα και την ακριβή τοποθεσία σας. Η κλήση ισχύει για περιστατικά εντός Ελλάδας.
  • Συμπληρώστε τη Φιλική Δήλωση Ατυχήματος. Διαφορετικά, θα χρειαστεί να περιμένετε έως 7 ημέρες για την απάντηση από την άλλη ασφαλιστική εταιρία.
  • Αν δεν καλέσετε τη Φροντίδα Ατυχήματος, θα πρέπει να υποβάλλετε δήλωση στην Εταιρία μέσα σε 8 ημέρες από την ημέρα του ατυχήματος αναφέροντας όλες τις λεπτομέρειες.
  • Ενημερώστε το Τμήμα Αποζημιώσεων της Εταιρίας στο 210 8119700 (εργάσιμες ώρες & ημέρες) για αναγγελία της ζημιάς και εντολή πραγματογνωμοσύνης.

Επίσης με την εφαρμογή Car Total, ενημερώνετε σε πραγματικό χρόνο την Φροντίδα Ατυχήματος για τα στοιχεία του οχήματός σας και την ακριβή τοποθεσία ακινητοποίησής του. 

Τι κάνετε σε περίπτωση που χρειαστείτε Οδική Βοήθεια;

Εφόσον έχετε την ασφαλιστική κάλυψη, καλέστε την Interpartner Assistance στο τηλέφωνο 2111075709 ή 1137, αναφέροντας την τοποθεσία και τον Αριθμό Κυκλοφορίας σας. Η κάλυψη ισχύει τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.

Επίσης με την εφαρμογή Car Total, ενημερώνετε σε πραγματικό χρόνο την Φροντίδα Ατυχήματος για τα στοιχεία του οχήματός σας και την ακριβή τοποθεσία ακινητοποίησής του. 

Τι κάνετε αν χρειαστείτε αποκατάσταση ζημιών του οχήματός σας;

Η Ευρωπαϊκή Πίστη σας παρέχει τη δυνατότητα άμεσης αποκατάστασης των ζημιών του οχήματός σας σε συνεργαζόμενα συνεργεία, σε περίπτωση τροχαίου ατυχήματος για ζημιές για τις οποίες δεν ευθύνεστε. Επιπρόσθετα, σας καλύπτει και για ζημιές που αφορούν στις συμπληρωματικές καλύψεις του συμβολαίου σας (Πυρός, Μικτή, Μερικής Κλοπής κ.λ.π.). Πλεονεκτήματα επιλογής συνεργαζόμενου συνεργείου:

  • Απευθείας πληρωμή της ζημιάς από την Ευρωπαϊκή Πίστη.
  • Αντικατάσταση των ζημιωθέντων ανταλλακτικών με καινούρια, για οχήματα έως 6 ετών.
  • Αυτοκίνητο εξυπηρέτησης αν η επισκευή του οχήματός σας υπερβαίνει τις 2 ημέρες.
  • Κάλυψη θραύσης κρυστάλλων (χωρίς απαλλαγή).
  • Έλεγχος 20 σημείων, πριν παραδοθεί το επισκευασμένο όχημα.
  • Εγγύηση επισκευής.
  • Ειδικές εκπτώσεις για κάθε service ή επισκευή, αν δεν καλύπτεται από το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας.

Μπορείτε να βρείτε τα συνεργαζόμενα συνεργεία εδώ.

 

Τι κάνετε σε περίπτωση θραύσης κρυστάλλων του οχήματός σας;

Η συνεργαζόμενη επιχείρηση της Carglass® μπορεί να βοηθήσει με την αποκατάσταση κάθε χτυπημένου κρυστάλλου του αυτοκινήτου σας. Για να κλείσετε ραντεβού, μπορείτε να απευθυνθείτε στο 213 0110079 ή μεταβείτε στον σύνδεσμο εδώ.

Ποια είναι τα Συμβεβλημένα Νοσηλευτικά Ιδρύματα Νοσοκομειακών Προγραμμάτων με την Ευρωπαϊκή Πίστη;

Ποια είναι τα Συμβεβλημένα Συνεργεία με την Ευρωπαϊκή Πίστη;

Μπορείτε να βρείτε τα Συμβεβλημένα Συνεργεία με την Ευρωπαϊκή Πίστη, πατώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο εδώ.
 
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΝΕΣ 
ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ